लेफ्टनंट फॉक्स: विएतनाममध्ये सभा बंद करा

1 10. 11. 2022
एक्सपोलिटिक्स, इतिहास आणि अध्यात्माची 6वी आंतरराष्ट्रीय परिषद

सारांश: Poručík Fox pracoval u amerického námořního letectva v 60. letech. Měl pověření pro přísně tajné operace a sloužil též ve Vietnamu. Po té co skončil u námořnictva, pracoval 33 let pro Američan Airlines. Ve svém svědectví uvádí, že existuje zpráva s názvem JANAP 146 E, ve které se nachází kapitola, jenž uvádí, že nikdo nesmí zveřejnit jakékoliv informace o fenoménu UFO pod trestem pokuty 10.000 dolarů a 10 let vězení.

V roce 1964 byl přímým svědkem incidentu, kdy na levém křídle jeho letadla se objevil diskovitý objekt o průměru asi 10 metrů. Bylo to v době, kdy létal se strojem Douglas A4 Skyhawk.

Během své kariéry byl přímým svědkem mnoha dalších pozorování, kde viděl létající talíře nebo objekty doutníkovitého tvaru nad vojenskými základnami. A nebo dvě červená světla, která proletěla celou noční oblohu za méně než tři sekundy.

Bál se, aby nebyl kvůli tomu zesměšňován, kdyby se tyto události dostali na veřejnost.

 

एफएमएफ: Jsem vysloužilý poručík Frederick Marschall Fox. Narodil jsem se ve White Planes (New York, USA) v roce 1938. Sloužil jsem v US NAVY (Námořní letectvo USA) od roku 1960 do roku 1965. Byl jsem v aktivní službě ve Vietnamské válce na námořní lodi USS Ticonderoga(?) a byl jsem přítomen při incidentu v Zálivu Tonkin. Sloužil jsem tři roky v rezervách a byl jsem znovu povolán do služby díky krizi.

33 let jsem létal pro leteckou společnost American Airlines. Do důchodu jsem odešel v 60. letech jako palubní inženýr pro nákladní společnost a nyní si užívám důchod.

Odešel jsem (z armády) jako poručík. Jako poručík jsem pracoval na pozici pilot doručující jaderné zbraně, takže jsem měl přísně tajné pověření.

Byl jsem povoláván jako पब, याचा अर्थ publications and communications officer, publikační a komunikační důstojník(?). Byl zde dokument s názvem JANAP 146 E, ve kterém byla kapitola, kde se psalo, že nesmíte poskytnout žádné informace, které by souvisely s fenoménem UFO pod trestem 10 tisíců dolarů a 10 let vězení. Takže byli naprosto neoblomní, bez ohledu na to, jaké jste měli zkušenosti, nesměli jste to bez jejich svolení zveřejnit.

Moje jediná zkušenost, kterou jsem měl během vojenské služby bylo blízké setkání (ať už to bylo jakéhokoliv druhu) jednou v noci na mém útočném letadle Skyhawk… Byl jsem sám asi 290 km od základny ve výšce 6100 metrů, když jsem uviděl jeden objekt na mém levém křídle. Nevyděsilo mne to. Neměl jsem pocit ohrožení přesto, že to tam bylo a pozorovalo mne to. Já to pozoroval a ono to pozorovalo mne. Měl jsem z toho velmi klidný pocit.

Nikdy jsem o tom nikomu nic neřekl až do doby, kdy jsem pracoval v American Airlines, kde jsem se spřátelil s kolegou, který měl podobný zážitek.

Řekl bych, že to mělo v průměru asi 10 metrů ve tvaru talíře s možná jednou nebo dvou člennou posádkou a nebo co to tam bylo za inteligenci, nebo to samo mělo inteligenci. Nevím.

स्टीव्हन ग्रीर: Byl to disk?

एफएमएफ: Ano, mělo to tvar létajícího talíře, alespoň jak se mohou domnívat.

एसजी: Velikost?

एफएमएफ: Asi 6 až 10 metrů v průměru.

एसजी: Na křídle?

एफएमएफ: Ano, bylo to nad mým (levým) křídlem. Chci zdůraznit, že tím myslím, že to tam skutečně bylo. Mohl jsem cítit, že je to tam přítomno.

Když nic jiného, tak mne to chránilo. Víte, byl jsem tam sám v noci asi 290 km od základny. Můžete být z toho trochu nervózní samozřejmě, protože byla Vietnamská válka, takže netušíte, co se děje.

एसजी: Kdy se to stalo?

एफएमएफ: Bylo to v roce 1964 – v srpnu nebo v září.

Najednou se to objevilo. Tím myslím, že jsem tam byl sám a dával jsem na něco pozor a najednou jsem se rychle podíval vlevo a bylo to tam. Po té, co jsem si to prohlédl a měl tohle blízké setkání, ať už to bylo na jakékoliv úrovni, to prostě zmizelo – dematerializovalo se to.

Chápu to tak, že dle pocitu FMF obsluha talíře vypnula světla, aby se FMF nevyděsil.
Bylo to tmavé, jako Černý rytíř. Nemělo to žádná světla nebo něco takového. Rozhodně žádná světla, ale mělo to jasný tvar. Myslím, že světla to mít mohlo. Ať už ताम byl kdokoliv, pak nechtěl, abych se dostal do stavu úzkosti. Bylo to v době, kdy mi bylo 26 let.

Během mojí kariéry jsem samozřejmě pozoroval i další případy. Objekty ve tvaru talířů a nebo doutníků na místech nad vojenskými základnami a vojenským vybavením nad White Sands, Albuquerque.

O tomhle tématu se nikdo nebavil. Před řízením letového provozu jsem si v žádném případě nedovolil otevřít pusu, protože… – Myslím, že to byl kapitán Pete Killian, který napsal nějaké knihy o UFO. Byl to kapitán u American Airlines někdy v 50. letech a evidentně vypovídal před Senátní komisí. A byl tu další kapitán, který skutečně vyfotografoval jeden ETV na křídlech svého letadla. Byly tu snahy to všechno zesměšnit a já nechtěl tímhle směrem (Ve smyslu: nechtěl jsem, aby se mi to taky stalo). Takže jsem o tom nikdy nenahlásil ani FAA nebo armádě.

Hodně pilotů se prostě nechtělo do toho zaplést, protože nechtěli být pod tlakem a vystaveni zesměšňování. Tajemství zůstalo.

Získal jsem hodně přátel z Japonska, kteří byli velmi otevření, co se týče tohoto tématu. Byl jsem v kontaktu s kapitánem letadla …747…, který měl blízké setkání s obrovským sférickým objektem nad kotvištěm(?) Alaska. Mám pocit, že jste se zmínil ve svém hovoru, že tenhle případ se dostala na stůl FAA … – zkrátka i on podlehl nátlaku nebo něčemu takovému. Následně byl přeložen na kancelářské práce.

 

Mám mnohem více pozorování z doby, kdy jsem pracoval pro leteckou společnost než-li z doby, kdy jsem pracoval pro armádu. Mám jednu epizodu, jeden zážitek z Vietnamu a to je vlastně všechno, co jsem kdy měl.

Většina mých pozorování se udála během noci. Vzpomenu jeden případ, který se stal v lednu na konci 60. let. Měl jsem noční let Los Angeles z Kennedyho letiště. Byla naprosto jasná noc s částí Měsíce, takže byla velmi dobrá viditelnost. Seděl jsem na pravém sedadle, když jsem uviděl dvě červená kruhová světla, která neblikala, které letěly jako kdyby ve formaci. Viděl jsem je z mého pohledu vpravo ve předu asi 30° nad mým horizontem. Letěli jsme ve výšce 11 km, což bylo opravdu hodně vysoko a oni proletěli z východního horizontu na západní horizont za méně jak tři vteřiny. To je síla… Co to bylo, nemám ponětí.

V roce 1978 můj kamarád (jmenoval se F. Lee Spiegel) pracoval pro jednu hlavní rozhlasovou stanici v New Yorku. Evidentně získal odněkud nějaké informace o letu, na kterém jsem byl zainteresován (pilotoval jej?). Kontaktoval mne a byl jsem dotázán, zda bych mohl reprezentovat leteckou společnost na symposiu pro mírové užití Vesmíru v OSN v listopadu 1978.

Když mi bylo 24 let, měl jsem velmi blízké přítele. Po druhé světové válce byl jedním z prvních, kdo byl v Japonsku po té, co na něj svrhly atomové bomby v Hiroshima a Nagasaki. Pracoval na projektu Blue Book sekce 13, což jak věřím, byla ta nejtajnější část celého vyšetřování v té době. V té době byl kapitánem u vzdušných sil USA. Už mu bylo přes 70. let a stále byl veden jako kapitán v aktivní službě. Nedokážu říci, zda byl za to placen, ale pokud je v aktivní službě, měl by být už minimálně tříhvězdičkový generál a mít spoustu volna… Důvod proč jej nechávali v aktivní službě bylo to, že chtěli, nevyzradil nic z toho co věděl. Bylo zde hodně věcí, o kterých nemluvil ani se mnou z důvodu bezpečnosti (stupně utajení), přestože já měl stupeň pověření शीर्ष गुप्त z  US NAVY a byli jsme oba za interesováni na stejných věcech. To bylo pro mne velice zajímavé.

Z nějakého důvodu vláda a nebo ty agentury s vlastní vládou – považují za nutné ochraňovat své agendy (své zájmy?) ...

Na základě informací, které jste nám dal zde na tomto symposiu, myslím, že je čas, abychom ukončili tuhle šarádu. Udělali nutné kroky k tomu, že jako lidská rasa jdeme správným směrem a užili si plody této evoluce.

 

Upozornění: Text proloženým písmem neodpovídá doslovně mluvenému slovu. Nerozuměl jsem mu přesně. Kontext je ale doufám zachován. Faktické připomínky k překladu vítám.

स्त्रोत: www.SiriusDisclosure.com

तत्सम लेख